niedziela, 16 kwietnia 2017

001. Starships/ Hello!

Witaajcie!
Jest mi niezmiernie miło powitać Was na moim nowym blogu graficznym. Pewnie większość z Was mnie nie zna, bo niby skąd. Miałam jakieś tam dwa mierne blogi, które zupełnie niespodziewanie zawiesiłam, naprawdę całkiem bez powodu. Bo to że się pogubiłam nieco, dla większości osób, które znam, wcaale nie jest wystarczająco dobrym wytłumaczeniem. Mam nadzieję, że chociaż Wy mnie trochę rozumiecie i że zrozumiecie też to, że posty na tym blogu nie będą regularnie dodawane. Rzadko bowiem mam czas na stworzenie czegokolwiek. a kiedy już się ten czas znajdzie, nie jestem w stanie zrobić czegoś, co będzie dostatecznie dobre, aby to pokazać światu.
W każdym razie postaram się niiigdy nie zawieszać działalności tego bloga i regularnie odpowiadać na Wasze komentarzyki (jeśli jakieś w ogóle tu będą XD), to mogę Wam wręcz zagwarantować.
No to co, zaczynamyy?
Od razu uprzedzam, że notka nie będzie zbytnio obszerna, ponieważ wszystkie prace wykonane w przeciągu ostatnich 6 miesięcy chciałabym rozłożyć na kilka notek, hope you'll understand c;

Kredyty: x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x

Blendy/nagłówki:





^współpraca z lucisirv <3

Sygnatury:

*prezent dla Celiuski*




Bannery:





Png'sy:



Przed pobraniem czegokolwiek proszę o zapoznanie się z regulaminem.

Pozdro i do następnego razu xx
Ingulaine/Ingu/jak chcecie




7 komentarzy:

  1. Twój blog został dodany do spisu! :)

    Pozdrawiam,
    Weronika [katalog grafików]

    OdpowiedzUsuń
  2. Witamy z powrotem w grafikosferze :D
    Fajnie, że pojawił się ktoś "nowy" ;) Bardzo podobają mi się grafiki, którymi się z nami podzieliłaś. Niektóre z nich widziałam na dA więc zaskoczenie nie było już tak wielkie, jednak wciąż jestem pod wrażeniem drugiego, trzeciego i czwartego nagłówka ;) Zakochałam się w tych kolorach. Są takie letnie, delikatne... Cudowne :D
    Z sygnaturek moimi faworytami są dwie pierwsze. Pierwsza ze względu na Hilary, którą po prostu uwielbiam od dziecka :D W drugiej spodobały mi się oczywiście kolory, ale kompozycja również sprawiła, że zakochałam się w tej pracy ;)
    Jeśli chodzi o bannery... Oba podobają mi się tak samo. Są cudowne <3

    Pobieram sobie tę paczuszkę ;)
    Link do twojego dA już znajduje się w moich kredytach ;)

    Pozdrawiam serdecznie i życzę sukcesów na blogu!

    scargraf.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci ślicznie za komentarz, nawet nie wiesz, jak przyjemnie jest czytać takie miłe słowa od tak świetnej graficzki!
      Ściskam ♥

      Usuń
  3. Fajne prace, widać, że są wykonane konsekwentnie. Dobrze, że trzymasz się swojego stylu (bo tworzysz chyba według swojego stylu ♥).
    Osobiście nie przepadam za pngsami - źle mi się z nimi tworzy, ale Tobie się to udało ^^ Mój faworyt to drugi nagłówek <:
    Pozdrawiam!
    oreuis

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, to już chyba mój styl, długo go szukałam, aż w końcu znalazłam. I cieszę się, że podobają Ci się moje prace ♥
      Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  4. Widać, że masz swój styl, a nie na siłę próbujesz zrobić coś "pod innych", że tak powiem. Moimi faworytami są: drugi i trzeci nagłówek oraz druga i trzecia sygnaturka ^^
    Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję za komentarz na moim blogu! ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie *o*
      Również pozdrawiam <3

      Usuń